Antika és Fidel36 oldala
Üdvözöllek az oldalon!

Az oldal teljes tartalmának megtekintéséhez regisztrációra van szükség.

Az oldalon minden teljesen ingyenes



 
HomeGy.I.K.RegisztrációBelépés
Ki van itt?
Jelenleg 9 felhasználó van itt :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 7 vendég :: 1 Bot

ferri60, titmit

A legtöbb felhasználó (84 fő) 2011-09-06, 22:35-kor volt itt.
Most active topic starters
rollroy
 
lasavn
 
anhxxx
 
tonyanh
 
titmit
 
joe204
 
pentium11
 
Marmax
 
SZIGO
 
buneo
 
Statistics
Összesen 45324 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: garth22

Jelenleg összesen 379232 hozzászólás olvasható. in 228186 subjects
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of antika és fidel36 oldala on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Antika és Fidel36 oldala on your social bookmarking website
Reklámok/Toplist
web site traffic statistics Flag Counter
Latest topics

Share | 
 

 Various Authors - Marketingmérések(2008)

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
pentium11



Hozzászólások száma : 7684
Születésnapod : 1984. Dec. 11.
Regisztrált: : 2012. Oct. 19.

TémanyitásTárgy: Various Authors - Marketingmérések(2008)   2015-10-11, 18:04

[You must be registered and logged in to see this image.]
Idézet :
Könyv címe: Marketingmérések
Kiadás dátuma: 2008
Formátum: pdf
Szerzők: Paul W. Farris, Neil T. Bendle, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein
Kiadó: Scolar Kiadó
Oldalak száma: 360
Nyelv: magyar



Marketingmérések
50+ mutató, amelyet valamennyi vezetőnek ismernie kell

Legyen egy kis cég tulajdonosa, egy ötvenfős középvállalat vezetője vagy akár egy nagyvállalat reklámigazgatója - a Marketingmérések című könyvből mindenki hasznos gazdasági információkhoz juthat, s választ találhat a legfontosabb kérdésekre:
- Miként adhat el többet?
- Cége hogyan növekedhet?
- Hogyan juthat a konkurencia megfigyelésével értékes adatokhoz?
- Megtérülnek-e a marketingre fordított forintok?
A legújabb elméleti ismereteken túl minden fejezet gyakorlati példákat is tartalmaz, amelyek megkönnyítik az elmélet elsajátítását.

Vissza az elejére Go down
csabi75



Hozzászólások száma : 137
Születésnapod : 1975. Apr. 30.
Regisztrált: : 2016. Jan. 19.

TémanyitásTárgy: Re: Various Authors - Marketingmérések(2008)   2016-01-27, 19:00

kösz
Vissza az elejére Go down
 
Various Authors - Marketingmérések(2008)
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Antika és Fidel36 oldala :: --==LETÖLTÉSEK==-- :: Digitális Könyvek-
Ugrás: