Antika és Fidel36 oldala
Üdvözöllek az oldalon!

Az oldal teljes tartalmának megtekintéséhez regisztrációra van szükség.

Az oldalon minden teljesen ingyenes



 
HomeGy.I.K.RegisztrációBelépés
Ki van itt?
Jelenleg 15 felhasználó van itt :: 5 regisztrált, 0 rejtett és 10 vendég :: 2 Bots

Kardosdoktor, missem, mitsumi, rollroy, titmit

A legtöbb felhasználó (84 fő) 2011-09-06, 22:35-kor volt itt.
Most active topic starters
rollroy
 
anhxxx
 
lasavn
 
titmit
 
tonyanh
 
joe204
 
pentium11
 
Marmax
 
buneo
 
SZIGO
 
Statistics
Összesen 45737 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Kardosdoktor

Jelenleg összesen 401960 hozzászólás olvasható. in 249720 subjects
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of antika és fidel36 oldala on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Antika és Fidel36 oldala on your social bookmarking website
Reklámok/Toplist
web site traffic statistics Flag Counter
Latest topics

Share | 
 

 Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for.Maya 2016-2018

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
mitsumi



Hozzászólások száma : 4058
Születésnapod : 1985. Mar. 03.
Regisztrált: : 2017. Jun. 07.

TémanyitásTárgy: Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for.Maya 2016-2018   Yesterday at 01:03


[You must be registered and logged in to see this image.]
File size: 172 MB

Arnold for Maya (or MtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface. MtoA is now shipping with the Arnold 5.0 core.

Features
Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Support for volume rendering with Maya Fluids.
Support for Maya Hair and nHair.
Particles and nParticles support, including particle instancer.
Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
XGen integration.
Texturable geometric lights.
Deep EXR.
Rendering of curves.

HOMEPAGE
Kód:
https://www.solidangle.com

Download link:
Kód:

[url=http://nitroflare.com/view/8D1203B2EAA9113/aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar]aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar[/url]


[url=http://rapidgator.net/file/bf13690fa9be87ac9bb8f2f0cb4a0aa3/aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar.html]aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar.html[/url]


[url=https://uploadgig.com/file/download/540b3abbe7606145/aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar]aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar[/url]


[url=http://uploaded.net/file/20hx41so/aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar]aglq7.Solid.Angle.Maya.To.Arnold.2.0.2.for.Maya.20162018.rar[/url]

Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction
Vissza az elejére Go down
 
Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2 for.Maya 2016-2018
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Antika és Fidel36 oldala :: --==LETÖLTÉSEK==-- :: Programok-
Ugrás: