Antika és Fidel36 oldala
Üdvözöllek az oldalon!

Az oldal teljes tartalmának megtekintéséhez regisztrációra van szükség.

Az oldalon minden teljesen ingyenes



 
HomeGy.I.K.RegisztrációBelépés
Ki van itt?
Jelenleg 13 felhasználó van itt :: 4 regisztrált, 0 rejtett és 9 vendég :: 2 Bots

maczelka10, titmit, VCL99, WarezGuru

A legtöbb felhasználó (84 fő) 2011-09-06, 19:35-kor volt itt.
Most active topic starters
rollroy
 
anhxxx
 
lasavn
 
titmit
 
tonyanh
 
buneo
 
joe204
 
Marmax
 
pentium11
 
SZIGO
 
Statistics
Összesen 45885 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: WhiteWolf

Jelenleg összesen 418921 hozzászólás olvasható. in 266708 subjects
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of antika és fidel36 oldala on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Antika és Fidel36 oldala on your social bookmarking website
Reklámok/Toplist
web site traffic statistics Flag Counter
Latest topics

Share | 
 

 CGCOOKIE - INTRODUCTION TO RETOPOLOGY

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
anhxxx



Hozzászólások száma : 36990
Születésnapod : 1990. May. 06.
Regisztrált: : 2016. Sep. 22.

TémanyitásTárgy: CGCOOKIE - INTRODUCTION TO RETOPOLOGY   2017-08-13, 06:09

CGCOOKIE - INTRODUCTION TO RETOPOLOGY
[You must be registered and logged in to see this image.]


CGCOOKIE - INTRODUCTION TO RETOPOLOGY

As modern workflows have incorporated more sculpting, the previous techniques of box-modeling and poly-modeling have seen less use. In place of these older workflows is a new synergy between artistically-driven sculpting and technically-minded poly-modeling, through a process known as Retopology.


Retopology is the act of recreating an existing surface with more optimal geometry. A common use-case is creating a clean, quad-based mesh for animation, but it's also used for most any final object that needs textured, animated, or otherwise manipulated in a way that sculpted meshes are not conducive to.



[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]



Vissza az elejére Go down
 
CGCOOKIE - INTRODUCTION TO RETOPOLOGY
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Antika és Fidel36 oldala :: --==LETÖLTÉSEK==-- :: Programok-
Ugrás: